بسم رب فاطمه سلام اله علیها

وصیت نامه شهید علیرضا کریمی 


بسمه تعالی اسلام با خون رشد کرده است.(امام خمینی)
هر کس که مرا طلب کند می یابد و آنکس که مرا یافت می شناسد و آنکس که مرا شناخت دوستم می دارد و آنکس که دوستم داشت به من عشق می ورزد و آنکس که به من عشق ورزید من نیز به او عشق می ورزم و آنکس که به او عشق ورزیدم میکشم او را و آنکس را که بکشم خونبهایش بر من واجب است و آنکس که خونبهایش بر من واجب است پس خودم خونبهایش هستم.
خداوندا کریما، رحیم، غفورا بنده ای عاصی و گنه کار و غافل و ضعیف آمده تا در نامه ای که وصیتش می نامند چند کلامی بنویسد، اما خدایا این حقیر چگونه می تواند کلامی را بنویسد وقتی که می داند درونش گناه و معصیت میبیند چگونه از تو حیاء نکند و وصیت به دیگران بکند تا به او عمل کنند تا وقتی قرآن و سنت و حدیث و وجود شریف امام زمان و نایب بر حقش خمینی روح اله در میان مسلمین است این حقیر چگونه چیزی بگوید و به قلم بیاورد، خدایا بندگانت را ببخش و به ما نیز رحم کن و از گناه ما در گذر . خدایا ، خداوندا چگونه شکر خانواده خوب و این نعمت پدر و مادر را بجا بیاورم، چگونه شکر زیستن در این انقلاب و در تحت رهبری این عارف عاشق، متفکر متحکم و مومن محکم و استوار و جلیل القدر را بجا آورم ، خداوندا تو را شکر می کنم که لیاقت خدمت در سپاه را به من عطا کردی و لباس سربازی امام زمان را بر اندامم نمودی، خدایا خداوندا اسلام و مسلمین و امام بزرگوار وآیت الله مشکینی و خامنه ای را در پناه خودت حفظ بفرما.


در این زمان حساس که اسلام احتیاج به یاری و کمک دارد ننگ است بر انسان که بنشیند و به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین نگوید ، پیام تمامی شهیدان و عزیزانی که به دیدار خدای خویش شتافتند و 
در غافله سالار حسین از دیگران پیشی گرفتن این است که تنها ره سعادت پیروی از احکام اسلام و اطاعت از ولایت فقیه و مقام رهبری است، پیرو ولایت فقیه باشید تا به این کشور آسیبی نرسد، وای به حال آنانکه بعد از این همه اتمام حجتها غافل از یاد خدا باشند و غافل بمیرند نکند در این زمان حساس مانند بعضی از همراهان بی وفای امام حسین (ع) شوید که شب عاشورا با ذلت و خواری فرار کردند و فرزند رسول خدا را تنها گذاردند و انقلاب او را یاری نکردند. سعی کنید در زندگی عاشق و پیرو ائمه اطهار و قرآن و سنت پیامبر باشید و کوشش کنید که پیمان خود را از عشق به امام زمان و امام امت و انقلاب لبریز کنید این را بدانید انسان برای اینکه انسان باشد باید معنویت داشته باشد و عشق به الله. آگاه باشید عشق به الله بدون عشق حسین پیامبر ائمه اطهار و بدون عشق خمینی میسر نمی شود امام را تا می توانید دعا کنید در نمازهایتان ، در دعاهایتان و در ذکرهایتان قدر این نعمت را بدانید و خدا را شکر کنید ، پشت جبهه ها را مستحکم نگهدارید و حربه های ضد انقلاب را خنثی کنید.

خدایا، خداوندا مرا ببخش اگر عملی زشتی در قبال پدر و مادر و برادر و خواهر و فامیل انجام دادم، مادرم از شما عذر می خواهم که نتوانستم آن طوری که باید و شاید شما نعمت الهی را قدر بدانم، مادرم صبر را پیشه کنید و در فقدان من بر سر و سینه نزن و اگر می خواهید گریه کنید برای شهادت ابا عبدالله برای مظلومیتش گریه کنید و برای مفقودین و اسراء و برای سلامتی امام دعا کنید. برادرانم همچون علی اکبرها و قاسمها راه امام و راه شهداء را ادامه بدهید و پیرو ولایت فقیه باشید و حسین وار زندگی کنید، خواهرانم در زندگی زینب وار زندگی کنید و تقوا را پیشه کنید ، از تمام فامیلها حلالیت می طلبم و از شما استغفار و طلب مغفرت می کنم، نماز قضا برایم بخوانید و اگر در توانتان است روزه را هم برایم بگیرید. انشاء الله خداوند از سر تقصیرات ما و شما بگذرد و ما را مورد رحمت و عفو خویش قرار دهد.
اگر قرضی به کسی دارم طلب او را بدهید و اگر از کسی طلبکارم اگر خواستید بگیرید به حساب صد امام واریز کنید. در نمازهایتان امام و رزمندگان را دعا کنید نمازهایتان را با خضوع و خشوع بجا آورید هر عملی را که انجام می دهید سعی کنید خالص برای خدا باشد و برای ریاء و خودنمائی نباشد، نهضت حسین به خاتمه
  این جنگ تمام نمی شود پشتکار داشته باشید و اسلام را با اعمال و رفتارتان صادر کنید تا انشاء الله قدس عزیز را آزاد کنیم به امید پیروزی قریب الوقوع رزمندگان اسلام بر جنود ابلیس اگر توفیق و لیاقت شهادت را پیدا کردم و شهید شدم و جنازه ام به دستتان رسید مرا در حسین رضا دفن کنید و اگر نرسید به یاد ابا عبدالله حسین و یاران او و مفقودین و شهداء باشید و امام را دها کنید.

آنکس که تورا شناخت جان را چه کند        فرزند و عیال و خانمان را چه کند
دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی           دیوانه تو هر دو جهان را چه کند.                                        

   علیرضا کریمی مورخ ۲۴/۱۱/۶۲

 

دعایمان کنید

یازهرای مرضیه سلام اله علیها